and

Acces gratuit la revistele Nature
,
martie 2017

SpringerNature și Enformation îți oferă ACCES GRATUIT în continuare (a inceput in decembrie) la revistele Nature, până la 31.03.2017.

Adresa de acces institutional: http://www.nature.com

Nature Research are o lungă tradiție în publicarea revistelor de specialitate din domenii precum științele vieții, științele fizice și medicina clinică.
Revistă reprezentativă, #1 în științe multidisciplinare, Nature oferă cititorilor cele mai importante lucrări de cercetare științifică în științe și tehnologie încă din 1869.
Descoperă în perioada de acces gratuit noile titluri Nature, lansate în 2017:

*Nature Astronomy – este o revistă interdisciplinară, care corelează informațiile din toate disciplinele conexe domeniului astronomiei.
*Nature Reviews Chemistry – prezintă teme din ampla arie a chimiei pure și aplicate și se adresează atât specialiștilor, cât și celor care își doresc să afle noi perspective despre domeniu.
*Nature Ecology & Evolution – reunește cele mai bune cercetări din întreaga gamă a disciplinelor din domeniul ecologiei și biologiei evoluționiste.
*Nature Human Behaviour – conține lucrări de top despre originile, dezvoltarea și paradigmele behaviorismului.
*Nature Biomedical Engineering - publică articole de cercetare, recenzii și comentarii cu un mare impact și o deosebită importanță pentru comunitatea de profil, incluzând aici oameni de știință, ingineri și clinicieni.

Dacă te interesează portofoliul științelor vieții, acesta include revistele Nature dedicate cercetării, dar și apreciata serie Nature Reviews.

* * *
La Biblioteca ULBS accesul se poate face in Sala Internet, in Cabinetele de studiu, in Sala Multimedia iar pe fiecare nivel pe calculatoarele Doctorate.
Personalul specializat din biblioteca va ofera asistenta tehnica pentru cautari profesionale.
Pentru informatii si orice problema, cereti ajutor la adresa bcu@ulbsibiu.ro